Monday, November 23, 2009

23 November 2009

Stressful Month

A busy month which is SPM month ... quite tension about it , but now just finish my BM , BI , Sejarah and Math Subject exam , Tomorrow is Moral and then the next will be Science , Ekonomi , and Geografi .
i just hope god can guide me always , give me strength to face the Exam. get Credit ..hehe..
and then celebrate Christmas and new year lur..hehe..after that 10 january have to say Goodbye to sabah le....need to move to KL ...T__T


Tomorrow Moral Exam , Hope i can get well on it..hehe...God Bless me!!!




最近 我爱上了这首歌,这首歌让我想到他以前的歌 “空白格” , 它的旋律真的很忧伤,尤其是当他在一段清唱的时候,我既然流眼泪了,他唱得真的太感动了。令人無法言喻的好聲音, 真的很有魅力.聲音總是有總淺淺的憂傷, 這首歌我也很喜歡, 誠心推薦!

我确实说 我这样说
我不在乎结果
我对你说 我有把握
成功例子好多
人们虚假又造作
总爱得不温不火
我们用真心就不会有差错
我没想过我会难过
你竟然离开我

*爱沿着 拋物线
离幸福总降落得差一点
流着血心跳
却不曾被心痛削减
真真切切

青春的 拋物线
把未来 始于相遇的地点
至高后才了解
世上月圆月缺只是错觉*

我好想说 我只想说
我不要这后果
可是你说 相对来说
走开是种解脱
当初亲密的动作
变成当下的闪躲
感情的过程出了什么错
我没想过我会难过
你终于离开我




0 comments: